Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Veroniko,

takových selhávačů a hochštaplérů, jako ten o kterém mluvíte, jsou ve světě statisíce. Hned po prvním negativním setkání, jste měla zahájit kroky pátráním zdali ten s kým mluvíte, to má v hlavě vůbec v pořádku.

Měla jste Vy a vaši kolegové smůlu, že jste narazili na blázna, který místo sponzorinku si mohl tak akorát pro sebe obstarat svěrací kazajku...

Ve svém životě jsem takových typů poznal desítky. To, co říkají se zdá být hodnověrné a přesvědčivé. Ve skutečnosti hovoříte s bláznem! [>-]EU

0 0
možnosti

Je to na hranici Nevady a Californie.

0 0
možnosti
Foto

J90o89z26e71f 59N42o84v60a56k

8. 10. 2015 15:29

Čau Verčo, to zní jako hodně velká noční můra. A já měl za to jak si v té Californii užíváš :-( Snad Tě něco takového potkalo naposled, držím palce v dalších závodech.

0 0
možnosti
RE

Že by mi mohl někdo zaplatit cestu mě nikdy nenapadlo. Proto jsem kdysi měl na svou vysněnou Afriku našetřeno a když se po revoluci protrhl pytel s různými expedicemi tam, oslovil jsem je na jejich promítání, zda by mě příště nevzali s sebou, že na to mám našetřeno. Na to vždy řekli, že teď asi dlouho nikam nepojedou, než seženou zase sponzory. A stran mých peněz říkali: ,,a neni škoda za to dávat svoje peníze, není lepší si najít sponzora?" Tak to tady asi nějak musí fungovat:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 850x
Jsem 100% extremista a řídím se heslem "všechno nebo nic" Takže i tímto heslem se řídím, když běhám. Nedokážu běhat jen tak někde v lese, ale musím vědět kolik a za jak dlouho a hlavně, o kolik jsem byla rychlejší než někdo jiný! <3 Více o mém běhání a mých aktivitách najdete na: https://www.facebook.com/jedenmesicbezce http://jedenmesicbezce.cz/, https://www.facebook.com/spartankidskladno

Seznam rubrik