Diskuse

A co děti?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já myslím, že by to asi chtělo najít nějaký sport, který by bavil nejen Vás, ale i dceru, protože kolo ji evidentně nebere. Já jsem taky jezdila s mámou jako dítě na kole, ale jen kvůli tomu, že ona chtěla, mě samotnou to prostě nebavilo, bála jsem se, že se na tom zabiju:-) a dnes ani kolo nevlastním (a nechybí mi). Zato lyže, to vždycky bylo moje a v zimě jsem se svazích vyřádilaR^

Téma je to tedy každopádně zajímavé a Váš článek mě zaujal.

1 0
možnosti

pardon, vypadlo mi "na" v předposlední větě

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem se tomuto tématu věnoval, když byl můj prvorozený syn ještě malý. Z genetického hlediska, tedy aspoň přinejmenším z poloviny bych očekával, že nebude mít k radosti z pohybu daleko. Dávno jsem se smířil s tím, že jablko padne někdy hodně daleko.

Na druhou stranu jsem také často přemýšlel o tom, jak to navlékl náš táta s mámou, že jsme se ségrou nikdy nezapochybovali o našem předurčení ke sportu a vždy jsme se nechali zdravě vyprovokovat k zápolení ve všem a všude.

"Asi v tom bude nějakej háček":-)

1 0
možnosti

Asi :-D Ale je pravda, že občas se zase naopak geny neskryjeme, i když by to bylo na místě. :-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 850x
Jsem 100% extremista a řídím se heslem "všechno nebo nic" Takže i tímto heslem se řídím, když běhám. Nedokážu běhat jen tak někde v lese, ale musím vědět kolik a za jak dlouho a hlavně, o kolik jsem byla rychlejší než někdo jiný! <3 Více o mém běhání a mých aktivitách najdete na: https://www.facebook.com/jedenmesicbezce http://jedenmesicbezce.cz/, https://www.facebook.com/spartankidskladno

Seznam rubrik