Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Letní výzva pro srdcaře

Jak už jsem nedávno na blogu naznačovala, schyluje se k něčemu, co zatím nemělo na stránkách Jeden měsíc běžce obdoby. V únoru jsem totiž byla oslovena nadací Naše dítě, jestli bych jednu takovou výzvu nevěnovala právě jim. 

Neváhala jsem ani chvíli, ale s ohledem na závody, které jsem měla v plánu a měla jsem v plánu o nich psát, a zároveň s ohledem na smysl celé této akce, jsem "Letní výzvu pro srdcaře" naplánovala na celé dva prázdninové měsíce!

Když jsem se s paní Zelenkovou setkala, která nadaci Naše dítě zastupuje, zjistila jsem, že si sedíme nejen lidsky, ale i povahově. Mimochodem paní Zelenková je také velmi zdatný běžec. ;-) a tak se z pouhé výzvy vyklubala spolupráce za hranicemi výzvy.
Ale vemme to pěkně od začátku a řekněme si, o co ve výzvě půjde. Každý účastník výzvy si při registraci zvolí částku, kterou za každý uběhnutý kilometr pošle na transparentní účet nadace Naše dítě. Je jedno, jestli to bude koruna, deset nebo sto. Kilometry se vám budou během července a srpna sčítat, stejně tak i výše částky a vy si budete moct kontrolovat, jak velké srdce máte! Po skončení výzvy budete mít 10 dní na uhrazení této sumy a kolem půlky září se setkáme a celou výzvu ve spolupráci s Obstacle Racing Association Czech (OCRA CZ - Česká asociace extrémních překážkových závodů) zakončíme malým překážkovým závodem pro děti, pro které jsou tyto peníze určeny a kde oficiálně zveřejníme částku, která se v průběhu léta vybrala. Veškeré platby, které na účet dojdou si budete moct v rámci transparentního účtu zkontrolovat a my je barevně ve výsledkové tabulce i označíme!
Běhounci, vím, že každý máme svých starostí dost, ale pojďme společně svoji radost z běhu přenést i na někoho jiného. Na někoho, kdo neměl takové štěstí a kdo si své místo na slunci musí teprve vybojovat.
Já opravdu věřím a doufám, že do výzvy se přihlásí i ne silní běžci, ale s o to větším zapálením pro dobrou věc.
Předem vám všem děkuji a těším se, jak nám to v létě bude běhat a nebudeme koukat na prodřené podrážky bot a puchýře na nohou!
Další podrobnosti o výzvě budu postupně zveřejňovat, protože tohle je teprve začátek! Registrace bude možná od 20.6.2015 a zapisovat kilometry bude možné teprve až od 1.7.2015. Půjdete do toho s námi?! #believeinchildren

Autor: Veronika Šimáčková | úterý 26.5.2015 12:04 | karma článku: 8,63 | přečteno: 508x
  • Další články autora

Veronika Šimáčková

Letní výzva pro srdcaře 2016 - konec a šmitec

Je to neuvěřitelné, ale je to za námi. Touto sobotou jsme na Ladronce oficiálně uzavřeli Letní výzvu pro srdcaře 2016, tedy 2 měsíce běhání pro dobrou věc. A teď už nás čekají pouze neoficiální akce, ale i tak velmi příjemné.

16.9.2016 v 0:00 | Karma: 11,85 | Přečteno: 289x | Diskuse| Sport

Veronika Šimáčková

Běhání má smysl

Již druhým měsícem a letos i druhým rokem běháme pro dobrou věc. Radost z rostoucího čísla pomáhajících běžců střídá smutek nad kilometry, které ještě chybí. Ale včera jsem měla radost, která výzvě dává nový smysl.

4.8.2016 v 10:14 | Karma: 16,13 | Přečteno: 538x | Diskuse| Letní běh

Veronika Šimáčková

Jak jsem šla prosit hokejového boha Jardu Jágra o pomoc

Taky občas míváte ty hloupé nápady, které i přes to, že předem víte, že jsou pěkná blbost, uskutečníte je? A tak jsem se vydala prosit hlavu české hokejové rodiny Jardu Jágra o mediální pomoc s Letní výzvou pro srdcaře.

19.7.2016 v 8:40 | Karma: 25,44 | Přečteno: 4934x | Diskuse| Letní běh

Veronika Šimáčková

Běh naděje

Běhat závody na čas je jedna věc. Ale běžet si ho pro zábavu je úplně jiný level a možná mě chvíli bude bavit mnohem víc.

11.7.2016 v 0:00 | Karma: 9,84 | Přečteno: 117x | Diskuse| Sport

Veronika Šimáčková

Motivace? Stále je, ale jiná.

Když jsem loni v říjnu skončila v půlce startovní listiny na MS ve Spartan Race, věděla jsem, že další cíl bude maraton. Jenže v květnu jsem doběhla svůj první maraton a já nevím, co bych komu měla dál dokazovat.

15.6.2016 v 9:00 | Karma: 20,53 | Přečteno: 712x | Diskuse| Sport
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 850x
Jsem 100% extremista a řídím se heslem "všechno nebo nic" Takže i tímto heslem se řídím, když běhám. Nedokážu běhat jen tak někde v lese, ale musím vědět kolik a za jak dlouho a hlavně, o kolik jsem byla rychlejší než někdo jiný! <3 Více o mém běhání a mých aktivitách najdete na: https://www.facebook.com/jedenmesicbezce http://jedenmesicbezce.cz/, https://www.facebook.com/spartankidskladno

Seznam rubrik