Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak moc to chcete?

Pomalu se blížíme ke konci naší zářijové výzvy a dle výsledků to vypadá, že vás opouští motivace. Proto jsem se rozhodla zbytek týdne věnovat právě motivaci.

Pamatujete si, proč jste přihlásili do této výzvy? Proč jste se rozhodli podpořit jakýsi projekt někoho, o kom jste neměli ani páru?


Možná to byla touha jen dokázat sami sobě, že na to máte. Možná jste se chtěli popohnat v tréninku a možná jste chtěli shodit nějaké to kilo. Ať už je to tak jakkoliv, není důvod to teď vzdát. Není důvod to vzdát ani v tom případě, že už víte, že nenaběháte to, co jste si na začátku předsevzali. Protože každý kilometr se počítá. Neběháte je kvůli mně, ale především kvůli sobě. Pojďme si jen společně slíbit, že se pokusíme naběhat alespoň naše maximum. Pojďme se společně podívat do zrcadla a výmluvy nechat jiným. Těm slabším.


Dneska bych vám tedy chtěla pouze říct, co žene dopředu mne. Nejsem silná (tlustá), ale taky nejsem úplně vysekaná. Občas mi také chybí vůle a přiznejme si, občas jsem opravdu unavená a líná. A jak tedy sama se sebou bojuji? Pravidelně si na Instagramu prohlížím fotografie jak fitness modelek a závodnic, tak i obyčejných dívek, které mají budˇskvělou postavu nebo se jakkoliv pohybují kolem sportu. Jsem od přírody dost soutěživý tip a tak tedy, když na mně vykoukne 35 letá mamina, která má figuru jak z časopisu, je to pro mně výzva a musím se jí aspoň přiblížit! Když čtu o tom, jak někdo uběhl desítku za 45 min., je pro mně cíl ji dát za 40 min. A nedej bože, aby někdo z mého okolí řekl, že někdo uzvedne v posilovně víc než já! To se pak můžu přetrhnout. 


Vím, že každý to takhle nemá, ale zkuste se kousnout aspoň pro tenhle měsíc. Dejte do téhle výzvy maximum z vás. Už zbývá jen posledních 8 dní. 


Otázka na září tedy zní: Jak moc to všechno chcete?!

Autor: Veronika Šimáčková | úterý 23.9.2014 10:40 | karma článku: 5,75 | přečteno: 820x
  • Další články autora

Veronika Šimáčková

Letní výzva pro srdcaře 2016 - konec a šmitec

Je to neuvěřitelné, ale je to za námi. Touto sobotou jsme na Ladronce oficiálně uzavřeli Letní výzvu pro srdcaře 2016, tedy 2 měsíce běhání pro dobrou věc. A teď už nás čekají pouze neoficiální akce, ale i tak velmi příjemné.

16.9.2016 v 0:00 | Karma: 11,85 | Přečteno: 289x | Diskuse| Sport

Veronika Šimáčková

Běhání má smysl

Již druhým měsícem a letos i druhým rokem běháme pro dobrou věc. Radost z rostoucího čísla pomáhajících běžců střídá smutek nad kilometry, které ještě chybí. Ale včera jsem měla radost, která výzvě dává nový smysl.

4.8.2016 v 10:14 | Karma: 16,13 | Přečteno: 538x | Diskuse| Letní běh

Veronika Šimáčková

Jak jsem šla prosit hokejového boha Jardu Jágra o pomoc

Taky občas míváte ty hloupé nápady, které i přes to, že předem víte, že jsou pěkná blbost, uskutečníte je? A tak jsem se vydala prosit hlavu české hokejové rodiny Jardu Jágra o mediální pomoc s Letní výzvou pro srdcaře.

19.7.2016 v 8:40 | Karma: 25,44 | Přečteno: 4934x | Diskuse| Letní běh

Veronika Šimáčková

Běh naděje

Běhat závody na čas je jedna věc. Ale běžet si ho pro zábavu je úplně jiný level a možná mě chvíli bude bavit mnohem víc.

11.7.2016 v 0:00 | Karma: 9,84 | Přečteno: 117x | Diskuse| Sport

Veronika Šimáčková

Motivace? Stále je, ale jiná.

Když jsem loni v říjnu skončila v půlce startovní listiny na MS ve Spartan Race, věděla jsem, že další cíl bude maraton. Jenže v květnu jsem doběhla svůj první maraton a já nevím, co bych komu měla dál dokazovat.

15.6.2016 v 9:00 | Karma: 20,53 | Přečteno: 712x | Diskuse| Sport
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Svědci mluvili až příliš, soud s Weinsteinem se zopakuje. Z vězení však nevyjde

25. dubna 2024  15:46,  aktualizováno  16:12

Aktualizujeme Newyorský odvolací soud ve čtvrtek zrušil odsouzení někdejšího hollywoodského producenta Harveyho...

V plaveckém bazénu v Řepích utonul muž, nejspíš měl zdravotní problém

25. dubna 2024  16:09

Ve veřejném plaveckém bazénu v pražských Řepích ve čtvrtek utonul přibližně sedmdesátiletý muž....

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla Rakušanovi matka oběti

25. dubna 2024  16:02

Aktualizujeme Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Pořadatelka nahé párty dostala v Rusku pokutu, provinila se kritikou války

25. dubna 2024  15:14

Moskevský soud ve čtvrtek uložil pokutu 50 tisíc rublů (asi 12 750 korun) televizní moderátorce a...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 850x
Jsem 100% extremista a řídím se heslem "všechno nebo nic" Takže i tímto heslem se řídím, když běhám. Nedokážu běhat jen tak někde v lese, ale musím vědět kolik a za jak dlouho a hlavně, o kolik jsem byla rychlejší než někdo jiný! <3 Více o mém běhání a mých aktivitách najdete na: https://www.facebook.com/jedenmesicbezce http://jedenmesicbezce.cz/, https://www.facebook.com/spartankidskladno

Seznam rubrik